Dział Projektów Inwestycyjnych
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych (w tym inwestycji modernizacyjnych) wraz z określeniem podstawowych założeń techniczno-ekonomicznych dotyczących efektywności, celowości oraz zasadności realizacji projektów inwestycyjnych
- poszukiwanie i analiza zewnętrznych źródeł dofinansowania realizacji projektów inwestycyjnych oraz przygotowanie dokumentacji wymaganej do aplikowania o uzyskanie zewnętrznych źródeł dofinansowania realizacji projektów inwestycyjnych
- opracowanie projektów inwestycyjnych dotowanych ze źródeł zewnętrznych (unijnych, budżetu państwa i innych źródeł)
- przygotowanie założeń użytkowych i projektowych oraz przygotowanie i współpraca w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień na opracowanie dokumentacji technicznych (w tym przygotowanie projektów umów)
- opracowanie danych wyjściowych i dokonywanie niezbędnych uzgodnień na etapie opracowania dokumentacji technicznej
- przygotowanie dokumentacji wymaganej przy zawieraniu umów z instytucjami dotującymi
- określenie zadań i obowiązków inwestora zastępczego oraz przygotowanie i współpraca w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień w zakresie powiernictwa inwestycyjnego (w tym przygotowanie projektów umów)
- przygotowanie przy współpracy z ustanowionym inwestorem zastępczym i współpraca w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień w zakresie generalnego wykonawstwa robót budowlanych (w tym przygotowanie projektów umów)
- wykonywanie czynności przewidzianych dla inwestora w trakcie realizacji inwestycji prowadzonych z udziałem inwestora zastępczego, w tym między innymi:
- uczestniczenie w naradach roboczych, odbiorach technicznych i dokonywanie stosownych uzgodnień z inwestorem zastępczym oraz generalnym wykonawcą robót budowlanych
- dokonywanie inspekcji technicznych na placu budowy
- kontrola terminowości wykonanie robót budowlanych zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowym
- kontrola merytoryczna i właściwa dekretacja przekazywanych przez inwestora zastępczego wniosków o płatność (weryfikacja zgodności z przyjętym harmonogramem finansowym)
- przygotowanie informacji i sporządzanie raportów dotyczących realizacji inwestycji
- współpraca z instytucjami dotującymi (wskazanymi przez instytucję dotującą), organizowanie i prowadzenie procesu realizacji oraz rozliczania projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zawieranymi umowami i wytycznymi
- przygotowanie wymaganej dokumentacji dotyczącej realizowanych projektów inwestycyjnych i przekazywanie jej do instytucji dotujących (innych wskazanych przez instytucje dotujące), w tym wniosków o płatność, raportów oraz sprawozdań
- opracowywanie innych zleconych analiz, raportów i sprawozdań w zakresie działań inwestycyjnych
- obsługa organizacyjno-techniczna działalności Senackiej Komisji Inwestycyjnej
- realizacja zadań powierzonych jednostce jako wyznaczonej do realizacji zamówień publicznych
Dołącz do nas