Zespół Inspektorów Nadzoru

Zadania

  1. współpraca z Działem Projektów Inwestycyjnych w zakresie:

    • opracowywania planów inwestycyjnych,
    • opracowywania wniosków o uzyskanie zewnętrznych źródeł dofinansowania inwestycji,
    • opracowywania założeń technicznych i projektowych,
    • opiniowania oraz weryfikacji dokumentacji technicznych, kosztorysów ofertowych, itp.
    • reprezentowania Uniwersytetu jako inwestora w dokonywaniu uzgodnień technicznych i odbiorów technicznych robót
    • kontroli faktur i kosztorysów zweryfikowanych przez inwestora zastępczego

  2. współpraca z Działem Realizacji Inwestycji Modernizacyjnych i Remontów w zakresie:

    • opracowywania planów inwestycji modernizacyjnych i remontów,
    • opracowywania wniosków o uzyskanie zewnętrznych źródeł dofinansowania inwestycji,
    • opracowywania założeń technicznych i projektowych,
    • opiniowania oraz weryfikacji dokumentacji technicznych, kosztorysów ofertowych, itp.
    • organizacji inwestycji modernizacyjnych i remontów oraz nadzór nad ich realizacją,
    • przeprowadzania uzgodnień technicznych,
    • dokonywania odbiorów technicznych robót,
    • dokonywaniu rozliczeń rzeczowych i finansowych,
    • opracowywaniu raportów, sprawozdań i analiz,
    • utrzymania i modernizacji instalacji i urządzeń związanych z dostawą mediów (w tym w szczególności zapewnienie dozoru technicznego),
    • utrzymania i modernizacji dźwigów, wind, instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, instalacji i urządzeń alarmowych, p.poż, kontroli dostępu, audio-video oraz innych instalacji i urządzeń związanych z utrzymaniem sprawności i funkcjonowaniem obiektów (w tym w szczególności zapewnienie dozoru technicznego),

  3. współpraca z Działem Gospodarki Majątkiem w zakresie utrzymania i bieżącej eksploatacji budynków i budowli, w tym dokonywanie ocen technicznych, wykonywanie kosztorysowania i nadzór nad realizacją zadań remontowych i konserwatorskich przez warsztat,
  4. prowadzenie postępowań lub udział w prowadzonych postępowaniach wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania opóźnień, szkód budowlanych itp.
  5. wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu podstawowych obowiązków i praw inspektorów nadzoru określonych prawem budowlanym