Przejdź do menu Przejdź do treści

Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN 2017

Firma doradczo-technologiczna PCG Akademia wraz z Fundacją Rektorów Polskich ogłasza drugą edycję konkursu na najlepiej zarządzane projekty i przedsięwzięcia w sektorze uczelnianym: Leaders in University Management – LUMEN 2017. Zgłoszenia można dokonać do 30 czerwca br.

Konkurs LUMEN to idea mająca na celu identyfikację i promocję najlepszych praktyk w obszarze profesjonalnego zarządzania szkołami wyższymi. Celem Konkursu jest wyróżnienie osób lub zespołów odpowiedzialnych za realizację projektów w trzech obszarach efektywnego zarządzania uczelnią, tj.:

  1. Realizacja projektów i przedsięwzięć w ramach wdrażania strategii rozwoju uczelni;
  2. Innowacyjne metody zarządzania w obszarach kształcenia, badań naukowych i organizacji uczelni;
  3. Kształtowanie relacji z interesariuszami uczelni: ze studentami, pracodawcami, partnerami naukowymi, społecznością lokalną.

Zgłoszenia do Konkursu LUMEN 2017 będą przyjmowane do 30 czerwca br.

Wszystkie informacje i materiały niezbędne do zgłaszania wniosków o Nagrody LUMEN w poszczególnych kategoriach konkursowych, w tym regulamin Konkursu i Formularz Zgłoszeniowy, są dostępne na stronie internetowej Konkursu.

Uroczysta Gala wręczania nagród zostanie zorganizowania w ramach Konferencji LUMEN w listopadzie 2017 roku.  

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3