Przejdź do menu Przejdź do treści

Informacja dotycząca obsługi studentów przez dziekanaty

W związku z wdrożeniem nowego systemu informatycznego w dniach od 30 października do 7 listopada 2014 r. mogą wystąpić utrudnienia w pracy dziekanatów w zakresie wprowadzania danych, decyzji itp. 

Bez zmian powinny być załatwiane sprawy związane z uzyskaniem porady, wyjaśnienia, dostarczeniem deklaracji, podań, uzyskaniem zaświadczeń, przedłużeniem legitymacji itp.

Jednak decyzje dziekańskie oraz wpłaty nie zaewidencjonowane do 29 października będą mogły być wprowadzone do systemu informatycznego po 7 listopada 2014 r.

Dane widoczne w wirtualnym dziekanacie pozostaną niezmienione od dnia 30 października 2014 r. (stan na 29 października 2014 r.).

Za utrudnienia przepraszamy. O przywróceniu pełnej funkcjonalności systemu informatycznego poinformujemy niezwłocznie za pośrednictwem serwisu www.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3