Przejdź do menu Przejdź do treści

Marketingiem po oczach

Studencka organizacja Public Relations PRogress zaprasza wszystkich zainteresowanych 2 czerwca w godzinach 9:50-15:10 do auli CNTI na konferencję pt. "Marketingiem po oczach - o komunikacji w marketingu słów kilka". Tematem przewodnim będzie zintegrowana komunikacja marketingowa, a podczas samych paneli poruszona zostanie tematyka marketingu w jego nowoczesnej odsłonie.

Zbudowanie silnej marki jeszcze nigdy nie było ważniejsze i trudniejsze, niż jest obecnie. Nieustannie zmieniający się świat sprawił, że dotychczasowe praktyki marketingowe ewoluowały. Na czym zatem opiera się dzisiejszy marketing? Jak kryzys może stać się początkiem sukcesu? Czy PR stał się kluczem świata marketingu i reklamy?

Marketing w nowoczesnej odsłonie to główny motyw tegorocznej konferencji, poświęconej sferze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Jest to nowa odsłona konferencji z cyklu "Be a #trendhunter" organizowana przez studencką organizację Public Relations Progress, podczas której gościliśmy takich specjalistów branży jak: Pana Adama Przeździęka - blogera jednego z najlepszych portali o digitalizacji w Polsce - mediafeed; Pana Sławomira Borowego – specjalistę od e-marketingu, prezesa agencji Asante, współpracującego m.in. z firmą "Google"; Pana Marcina Wysockiego - eksperta w obszarze funkcjonowania firm w mediach społecznościowych, pracującego w agencji Imago PR; czy Panią Magdalenę Klich – specjalistkę z obszaru obrazowego budowania wizerunku marki, pracującą w agencji Mind Media Group.

Organizatorzy obrali sobie za główny cel – ukazać studentom aktualne i najskuteczniejsze trendy w marketingu, które pozwalają odnieść sukces w każdej branży i powodują, iż potencjalni klienci szybko zapoznają się z marką. Chcą również przedstawić marketing jako proces łączący narzędzia komunikowania, promocji, reklamy i Public Relations oraz jego skuteczność oddziaływania na polski rynek. Podczas konferencji chcemy poruszyć trzy istotne obszary mające formę paneli, takie jak:

  • najnowsze trendy w marketingu;
  • rewolucje marketingowe w Internecie oraz Public Relations jako narzędzie komunikacji marketingowej.

Gośćmi konferencji będą specjaliści z zakresu marketingu, dla których badanie najnowszych trendów i wdrażanie ich do swojej pracy to największa pasja!

Lista paneli oraz prelegentów:

  1. "Marketing w nowej odsłonie" (najnowsze trendy marketingu) - godz. 9:50-11:20 -  Prelegenci: Nikodem Zając (młody biznesman i przedsiębiorca); Szymon Pieczyński (dyrektor agencji kreatywnej Kava); Oskar Rak (marketingowiec, bloger);
  2. "Rewolucje marketingowe w Internecie" (godz. 11:40-13:10) -  Prelegenci: przedstawiciel firmy SMSAPI oraz przedstawiciel agencji marketingowej Offon Ageny
  3. "PR narzędziem komunikacji marketingowej?" - godz.: 13:30-15:10) - Prelegenci: Patryk Wojcieszek (agencja "plus" - specjalista ds. Public Relations) i Michał Sobiło (agencja ImagoPR - specjalista ds. startegii komunikacyjnych)

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!

Więcej

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3