Przejdź do menu Przejdź do treści

Journal of the Academy of Marketing Science - March 2015

W najnowszym, marcowym numerze "Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)" ukazał się artykuł Prof. Dr. Stephana Zielke z Aarhus University we współautorstwie dr. Marcina Komora z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pt. "Cross-national differences in price-role orientation and their impact on retail markets".

Według klasyfikacji  Thomson Reuters Journal Citation Reports  (JCR) z roku 2014 - "Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)" jest drugim najważniejszym na świecie czasopismem naukowym w dziedzinie marketingu oraz siódmym (7 z 110) w kategorii czasopism bussines’owych w bazie Journal Citation Reports. Najnowszy ISI Impact Factor  wynosi: 3,410 a tzw. 5-letni Impact Factor: 4,518. Według informacji z roku 2014 tzw. wskaźnik odrzuceń artykułów po recenzjach zgłoszonych do czasopisma wynosi  92,50 %. Czasopismo jest indeksowane m.in. w Current Contens Connect Thomson Reuters Web of Science, Web of Science Core Collection, Scopus.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułu:

S. Zielke & M. Komor, Cross-national differences in price–role orientation and their impact on retail markets, Journal of the Academy of Marketing Science, March 2015, Volume 43, Issue 2, 159-180

Link do artykułu: http://link.springer.com/article/10.1007/s11747-014-0379-4

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3