Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, jako pierwsza uczelnia w kraju, przygotował geofiltr dla użytkowników Snapchata. Filtr został zatwierdzony i udostępniony użytkownikom tej coraz bardziej popularnej wśród młodych aplikacji w połowie września. Będąc w kampusie Uczelni lub w pobliżu, można korzystać z filtra z grafiką przygotowaną przez Uczelnię.
Przygotowanie geofiltra to kolejny nowomediowy krok Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i ukłon w kierunku młodych – kandydatów na studia i studentów. Teraz każdy użytkownik Snpachata, który będzie chciał uwiecznić chwilę, będąc na Uczelni lub w jej pobliżu, będzie mógł przy użyciu geofiltra w łatwy sposób pokazać znajomym, gdzie się znajduje. Uniwersytet pokazuje po raz kolejny, że aspiruje do bycia w obszarze nowych mediów numerem jeden na Śląsku i w Polsce. Obecnie posiada konta w serwisach: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter czy VKontakt.
Pod koniec 2014 roku Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wypuścił także aplikację mobilną myUE, dzięki której społeczność akademicka – polska i zagraniczna – na bieżąco otrzymuje informacje o wybranych, najważniejszych wydarzeniach, odbywających się na Uniwersytecie.
Aplikacja myUE, platforma "Ambasadorzy zagraniczni" oraz wersja responsywna strony internetowej powstają w ramach projektu realizowanego przez Biuro Promocji i Nowych Mediów:"InterUni - Wsparcie internacjonalizacji. Wzmacnianie relacji między Uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów." Projekt korzysta z dofinansowania pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich.
fot. Marek Kiczka
Dołącz do nas