Przejdź do menu Przejdź do treści

Prestiżowa nagroda proMYK 2016 dla UE Katowice

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wygrał pierwszą nagrodę oraz wyróżnienie w VI edycji konkursu "proMYK-i", organizowanego przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom". Nagrody wręczono podczas uroczystej gali w ramach XXVII Konferencji Stowarzyszenia, która odbyła się w dniach 19-22 czerwca 2016 r. w Józefowie pod Warszawą.

Pierwszą nagrodę i statuetkę - lampę "proMYK 2016" zdobył projekt pn. "Nowe media jako narzędzia wspierające komunikację i internacjonalizację" w kategorii: "Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze nowych mediów" – nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka. Zwycięski projekt to Platforma "Ambasadorzy Zagraniczni", która opiera się na współpracy z absolwentami uczelni z zagranicy. Platforma dostępna jest z poziomu przeglądarki (WWW) oraz aplikacji mobilnej "Alumni UEKatowice" na systemy: Android, iOS, Windows Phone. Wykorzystuje interaktywną mapę Google. Więcej: www.ue.katowice.pl/ambassadors.

Nagrodami dla Uczelni, poza statuetką i dyplomami, są kampanie reklamowe: w wybranym serwisie Brainly /zadane.pl/ (6000 zł), na GoldenLine i GazetaPraca.pl (6000 zł) oraz w serwisach Centrum EFEKTY /m.in. studia.net, kierunki.net/ (6000 zł). Zwycięski projekt jest efektem prac zespołu koordynowanego przez Edytę Lachowicz-Santos.

W konkursie wyróżniono także drugi projekt zgłoszony przez Uniwersytet – "Nowe media w szkolnictwie wyższym – wymiana poglądów i doświadczeń pomiędzy uczelniami z całego świata". Wyróżniony projekt to międzynarodowa konferencja "New Media in Higher Education - opportunities and threats", którą zorganizowano w czerwcu 2015 r. na UE Katowice. W konferencji wzięło udział ponad 100 pracowników naukowych i administracyjnych z uczelni polskich i zagranicznych, m.in. z takich krajów jak: Węgry, Hiszpania, Tajlandia, Rumunia, Kuwejt, Norwegia, Liechtenstein, Niemcy czy Francja. Po konferencji wydano publikację naukową "New Media in Higher Education Market" pod red. S. Smyczka i J. Matysiewicz (Pobierz publikację w PDFie).

Nagrodami dla Uczelni za wyróżniony projekt są kampanie reklamowe: w wybranym serwisie Brainly /zadane.pl/ (3000 zł), na GoldenLine i GazetaPraca.pl (3000 zł) oraz w serwisach Centrum EFEKTY /m.in. studia.net, kierunki.net/ (3000 zł). Wyróżniony projekt jest efektem prac zespołu koordynowanego przez prof. Sławomira Smyczka.

Łącznie Uczelnia wygrała 27 000 zł na działania komunikacyjne i promocyjne.

proMYKproMYK

Oba zwycięskie działania są efektami projektu Inter Uni - "Wsparcie internacjonalizacji. Wzmacnianie relacji między Uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów", koordynowanego przez Magdalenę Skowron. W Komitecie Sterującym projektu zasiadali: Prorektor ds. Organizacji, Finansów i Rozwoju: prof. UE dr hab. Robert Tomanek, Prorektor ds. Internacjonalizacji i Marketingu: prof. dr hab. Sławomir Smyczek, Prorektor ds. Edukacji i Współpracy z Zagranicą: prof. dr hab. Wojciech Dyduch.

Nagroda Stowarzyszenia "PRom" przyznawana jest corocznie za ponadprzeciętne osiągnięcia w obszarze komunikacji i PR, praktyki i działań promocyjnych oraz marketingu w sektorze polskiego szkolnictwa wyższego. Nagroda "proMYK" ma zachęcać do sięgania w swojej pracy po rozwiązania oryginalne, wartościowe koncepcyjnie i przynoszące uczelni określone korzyści. Więcej o nagrodzie: www.prom.edu.pl/pl/promyk

Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom" jest dobrowolnie współpracującą siecią osób zaangażowanych zawodowo w tworzenie dobrego wizerunku oraz informowanie o działalności edukacyjnej i naukowej uczelni polskich. Więcej: www.prom.edu.pl.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3