21 stycznia br. Katedra Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie zorganizowała cykliczne seminarium poświęcone praktycznym aspektom wykorzystania badań marketingowych pt. "PRAKTYKA NAUCE – NAUKA PRAKTYCE".
Seminarium przeznaczone jbyło dla środowisk akademickich i praktyki gospodarczej, a udział w nim jest bezpłatny. Temat najbliższego seminarium to: Neurobadania – wykorzystanie w biznesie.
Najnowszymi wynikami badań oraz możliwościami wykorzystania specjalistycznego oprzyrządowania do badań deklaratywnych i biometrycznych w zakresie m.in. emocjonalnych reakcji konsumentów na przekazy marketingowe podzielą się z nami: Jacek Kowalski i Beata Pawłowska z firmy Neuroidea w Warszawie, Tomasz Opalski z ING Banku Śląskiego oraz Aleksander Buczkowski z BCMM w Katowicach.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej: www.ue.katowice.pl/jednostki/transfer-wiedzy.html
Dołącz do nas