Przejdź do menu Przejdź do treści

Studenci Uniwersytetu na gali konkursu Blog Firmowy Roku 2014

Uroczysta gala oraz konferencja naukowa, zamykające konkurs Blog Firmowy Roku 2014 odbyły się 3 grudnia br. na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Gali towarzyszyły liczne wykłady przedstawicieli znanych i lubianych firm, m.in. Orange, GoCoffe, Piotr i Paweł, Tchibo czy też PZU. Podczas uroczystości Uczelnię reprezentowały: Aleksandra Mochol, Karolina Piwowarczyk, Agnieszka Derda, Karolina Kula, Dominika Brachman i Karolina Goczoł - studentki III roku Dziennikarstwa i komunikacji społecznej, biorące udział w przygotowaniu konkursu.

Ogólnopolski konkurs Blogi Firmowe Roku 2014 to ponad 600 firm! W tym roku partnerem konkursu był Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Uczelnia została zaproszona do współpracy przy konkursie dzięki współpracy Wydziału Informatyki i Komunikacji z Dominikiem Kaznowskim, ekspertem w zakresie komunikacji w nowych mediach oraz Stowarzyszeniem Content Marketingu Polska, którzy byli głównymi organizatorami konkursu.

W przygotowanie konkursu zaangażowana była grupa kilkunastu studentów kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz wykładowcy tego kierunku: dr Maria Buszman-Witańska oraz dr Jakub Parnes. Koło Naukowe Komunikacji Społecznej "Innowacje", wzięło pod swoje skrzydła kwestie organizacyjne rozpoczęcia przedsięwzięcia. "Projekt rozpoczął się wiosną 2013 r., wtedy też zaczęliśmy tworzyć bazę ponad 600 polskich blogów. Następnie zajęliśmy się zapraszaniem i zachęcaniem do wzięcia udziału w konkursie, do którego ostatecznie zgłosiło się ponad 100 blogów. Potem nastąpił moment oceny blogów firmowych, do oceny blogów zaprosiliśmy grupę kilkudziesięciu studentów z naszej uczelni" - mówi Karolina Piwowarczyk.

Konkurs w poszczególnych kategoriach wygrały:

BLOG MŁODY - radoscodkrywania.tchibo.pl
BLOG DOJRZAŁY - xl-ka.blogspot.com
BLOG PROFESJONALNY - blogplay.pl

Organizatorzy oceniają, że ta edycja konkursu zakończyła się wielkim sukcesem. Zarówno Dominik Kaznowski, pomysłodawca i główny organizator konkursu oraz studenci i wykładowcy UE w Katowicach są chętni do dalszej współpracy. Z taką dawką pozytywnej energii już teraz ruszają prace nad kolejna edycją konkursu, który pod swoje skrzydła, tak jak w tym roku, bierze Koło Naukowe Komunikacji Społecznej "Innowacje".

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3