Regulamin
Regulamin Karty Absolwenta
Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
- Karta Absolwenta, zwana dalej kartą jest spersonalizowanym blankietem elektronicznej karty identyfikacyjnej wydanym przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
- Uprawnionym do otrzymania karty jest absolwent studiów I, II, III stopnia lub jednolitych magisterskich, studiów podyplomowych, MBA Uniwersytetu oraz pracownik Uczelni, zwany dalej posiadaczem karty.
- Karta jest własnością osoby, która otrzymała kartę na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
§ 2
- Karta może być wykorzystywana do:
a) identyfikacji posiadacza karty,
b) dostępu do zniżek dotyczących oferty edukacyjnej Uniwersytetu oraz innych funkcjonalności karty – w miarę rozwoju sytemu, w tym oferowanych usług lub rabatów przez partnerów wpierających absolwentów Uniwersytetu (zwanych dalej partnerami). - Uniwersytet zastrzega sobie prawo do wymiany lub unieważnienia kart z powodów technicznych, organizacyjnych lub innych. W takim przypadku posiadacze karty zostaną o tym fakcie powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany we wniosku o wydanie karty.
ZASADY WYDAWANIA KARTY ABSOLWENTA
§ 3
- Kartę wydaje się na wniosek osoby, o której mowa w § 1 ust. 2, po zaakceptowaniu przez nią postanowień niniejszego regulaminu
- Wniosek o wydanie o karty jest dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej Uniwersytetu w zakładce Karta Absolwenta, zwanej dalej stroną karty.
- Na blankiecie karty są umieszczane następujące informacje:
a) imię i nazwisko absolwenta,
b) numer. - Odbiór karty następuje osobiście lub przez pełnomocnika (na podstawie pełnomocnictwa, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu)
w Akademickim Centrum Kariery (ACK) w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji, przesłanej na adres poczty elektronicznej, o możliwości odbioru karty. Przy odbiorze karty posiadacz lub w jego imieniu pełnomocnik potwierdza przyjęcie postanowień niniejszego regulaminu. - Absolwent może na adres poczty elektronicznej: karta@ue.katowice.pl przesłać prośbę o przesłanie Karty na adres wskazany we wniosku. W takim przypadku Absolwent jest zobowiązany do wniesienia opłaty w wysokości ustalonej przez Rektora na konto Uczelni. Wysokość opłaty i numer konta Uczelni są podane na stronie karty.
ZASADY UŻYWANIA KARTY ABSOLWENTA
§ 4
- Kartę należy używać zgodnie z jej przeznaczeniem.
- Posiadacz karty ponosi odpowiedzialność za wszystkie czynności dokonane za jej pomocą.
- Lista aktualnych funkcjonalności karty znajduje się na stronie karty.
- Zmiany w zakresie funkcjonalności karty zostaną niezwłocznie umieszczone na stronie Karty.
- Przed skorzystaniem z oferowanej funkcjonalności posiadacz karty powinien upewnić się, czy partner nadal honoruje kartę.
- Przedstawiciel partnera ma prawo, przy korzystaniu z oferowanych usług lub rabatów, prosić o okazanie karty oraz dowodu tożsamości posiadacza karty. W przypadku odmowy okazania Karty i/lub dowodu tożsamości przedstawiciel partnera może odmówić świadczenia usługi lub udzielenia rabatu.
- W przypadku, gdy partner nie uznał karty, mimo spełnienia warunków, o których mowa w ust. 6, posiadacz karty powinien zaistniałą sytuację zgłosić ACK na adres poczty elektronicznej: karta@ue.katowice.pl
- Posiadacz karty jest zobowiązany do przechowywania karty z zachowaniem należytej staranności, podjęcia niezbędnych środków ostrożności zapobiegających zgubieniu, kradzieży lub zniszczeniu karty (np. w skutek jej zarysowania, zgięcia, złamania), a także wystawieniu na działanie wysokich temperatur i silnego pola magnetycznego.
- W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, zgubienia lub kradzieży karty posiadacz niezwłocznie informuje ACK na adres poczty elektronicznej: karta@ue.katowice.pl
- Zgłoszenia wszelkich problemów związanych z nieprawidłowym działaniem karty należy przesłać na adres poczty elektronicznej: karta@ue.katowice.pl
- Posiadacz karty w dowolnym momencie może zrezygnować z użytkowania karty poprzez złożenie pisemnej rezygnacji. Karta podlega zwrotowi do ACK.
ZASADY I TRYB WYMIANY KARTY ABSOLWENTA
§ 5
- Posiadacz karty może ubiegać się o wydanie duplikatu karty w przypadku:
a) uszkodzenia, zniszczenia lub utraty,
b) uszkodzenia niezawinionego przez posiadacza (rozwarstwienie, uszkodzenie chipu). - W przypadku zmiany danych osobowych umieszczonych na karcie posiadacz karty może ubiegać się o wydanie nowej karty. Posiadacz karty ponosi wówczas opłatę jak za wydanie duplikatu karty.
- Do wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty stosuje się procedurę – jak przy jej wydaniu.
- Wydanie duplikatu karty jest odpłatne. Wysokość opłaty ustala rektor w drodze zarządzenia.
- W przypadku uszkodzenia karty niezawinionego przez posiadacza (np. rozwarstwienie, uszkodzenie chipu), wymiana jest bezpłatna.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 6
- W przypadku znalezienia karty należy ją niezwłocznie przekazać do ACK.
- Dane osobowe posiadaczy karty są gromadzone w bazie danych prowadzonej przez ACK.
- Uniwersytet jest administratorem danych osobowych posiadaczy karty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (dalej „Ustawa o ochronie danych osobowych”).
- Uniwersytet będzie dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle niniejszego regulaminu w sposób ugodowy, na drodze negocjacji.
- Dla zmiany niniejszego regulaminu stosuje się tryb jak dla jego wprowadzenia.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania zarządzenia Rektora.
Dołącz do nas