Tutaj znajdziesz kilka przydatnych informacji, które pozwolą Ci korzystać z przywilejów Studenta.

Konto mailowe

Każdy Student otrzymuje indywidualne konto w usłudze Google Apps po aktywacji konta w Wirtualnej Uczelni - informacja o jego utworzeniu zostanie wysłana na konto mailowe podane w procesie rekrutacji, temat wiadomości: "Nowe konto pocztowe zostało utworzone!". W celu aktywacji konta należy zalogować się na poczta.uekat.pl używając danych podanych w tej wiadomości.   

W razie problemów, pomoc można uzyskać kontaktując się poprzez adres adm.konta@uekat.pl oraz w godzinach pracy Centrum Informatycznego pod numerami telefonów 32 257 7685, 31 257 7691 i osobiście w pokoju 4/15 budynku CNTI.

GSuite dla Szkół i Uczelni

Do wszystkich zajęć w Uniwersytecie prowadzonych w trybie stacjonarnym lub zdalnym jest wykorzystywana platforma  e-learningowa G Suite dla Szkół i Uczelni - Google Classroom, Google Meet.

Aby móc pracować z usługami GSuite, należy korzystać z adresów w domenie uekat.pl (nauczyciele) lub edu.uekat.pl (studenci).

Więcej informacji dotyczących Edukacji Zdalnej.

Moodle

Logowanie do platformy moodle następuje poprzez maila uczelnianego w domenie @uekat.pl lub @edu.uekat.pl.

Do logowania służy przycisk “Zaloguj z Google| uekat.pl” dostępny obok formularza logowania.

Pracownicy naukowi i administracyjni - aby założyć konto, należy wypełnić formularz elektroniczny bądź założyć je osobiście w pokoju 4/15 CNTI. 

Instrukcje dotyczące platformy moodle:

 

Sieć WI-FI

Aby uzyskać dostęp do sieci bezprzewodowej należy wybrać formularz, aktywować usługę i następnie postępować zgodnie z instrukcją.

Bazy biblioteczne

Aby uzyskać dostęp do baz bibliotecznych należy wybrać formularz, aktywować usługę i następnie postępować zgodnie z instrukcją.

Oprogramowanie

Aby uzyskać dostęp do oprogramowania należy postępować zgodnie z instrukcja.

Więcej informacji dotyczących Oprogramowania.