Szanowni Państwo
Uprzejmie przypominamy o upływającym z dniem 31 stycznia 2017 r. terminie złożenia dokumentacji z realizacji projektów na utrzymanie potencjału badawczego (zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr 9/16 w sprawie szczegółowych zasad i kryteriów przyznawania i rozliczania środków na działalność statutową - utrzymanie potencjału badawczego Wydziału), tj.:
- raportu merytorycznego z realizacji etapu projektu w roku 2016 wraz z informacją o stanie wydatkowania środków (na dzień 31.12.2016 r.) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zarządzenia;
(w przypadku, gdy raport merytoryczny w punkcie 6. tj. "syntetyczny opis zrealizowanych zadań" przekroczy 500 wyrazów, do Biura Badań i Projektów Naukowych należy dostarczyć dodatkowo raport skrócony, który zawiera maksymalnie 500 wyrazów, nie licząc nagłówków (raport dołączany jest w systemie OSF, który przyjmuje maksymalnie 500 słów. Stan środków do raportów przesłany będzie w styczniu po rozliczeniu księgowym roku).
- raportu prezentującego ostateczne efekty badań - z realizacji projektów wieloletnich lub jednorocznych zakończonych w roku 2015 - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Zarządzenia;
- oświadczenia o afiliacji publikacji. Oświadczenie składają wszyscy członkowie zespołu badawczego, których publikacje zostały wymienione w raporcie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zarządzenia
Prosimy o złożenie raportów również w wersji elektronicznej (w formacie doc.).
Przepisy oraz wzory formularzy dostępne są na stronie internetowej Biura Badań:
Dołącz do nas