Promocja uczelni

W zakresie promocji uczelni do głównych zadań Biura Komunikacji Marketingowej należy:

  1. Promocja oferty dydaktycznej z wykorzystaniem nowych mediów, w tym mediów społecznościowych w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
  2. Spotkania bezpośrednie z kandydatami (oraz ich rodzicami) podczas targów edukacyjnych, spotkań w szkołach, a także w trakcie wizyt zorganizowanych grup na naszej uczelni.
  3. Organizacja wydarzeń specjalnych dla kandydatów i studentów: Dni Otwarte, Ekonomia Ekstremalna, Silesia Days i Tygodnia Integracyjnego.
  4. Przygotowywanie materiałów informacyjnych (ulotki, mapki kampusu, kalendarze ścienne, prezentacje multimedialne, filmy promocyjne, płyty z muzyką, gadżety promocyjne).
  5. Udział w kreowaniu właściwego wizerunku uniwersytetu wśród odbiorców zagranicznych (udział w sieciach, konferencjach itp.).
  6. Promocja dorobku naukowego pracowników, konferencji (zamieszczanie informacji w serwisach, relacje, prowadzenie galerii zdjęć).
  7. Działania promocyjno-informacyjne przy organizacji konferencji.
  8. Budowa i utrzymywanie relacji z absolwentami zagranicznymi - obsługa platformy Ambasadorzy Zagraniczni.

Zapraszamy studentów oraz pracowników uczelni do współpracy w zakresie działań promujących uczelnię, przekazywania relacji z wyjazdów, spotkań czy innej formy współpracy zagranicznej.