Przejdź do menu Przejdź do treści

Monitoring marki

Dział Komunikacji monitoruje obecność Uczelni w Internecie, ruch na stronie www.ue.katowice.pl oraz własne profile i strony w mediach społecznościowych.

Zakres prowadzonych działań:

  • prowadzenie audytu obecności Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w mediach społecznościowych;
  • wdrożenie i prowadzenie systemu monitoringu mediów społecznościowych BRAND24;
  • współpraca z zespołem prasowym w zakresie bieżącego monitorowania mediów z wykorzystaniem narzędzi:
    • Instytutu Monitorowania Mediów (IMM),
    • Automatycznego Monitoringu Internetu (AMI);
  • badania zachowań i preferencji użytkowników serwisu www Uczelni z wykorzystaniem narzędzia Google Analytics, a w tym:
    • tworzenie raportów analitycznych,
    • współtworzenie strategii działań e-marketingowych.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3