KORESPONDENCJA WEWNĘTRZNA
Służy przekazywaniu dokumentacji służbowejpomiędzy jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
W celu usprawnienia pracy związanej z obiegiem dokumentów wewnętrznych należy stosować odpowiednio zasady:
1. Wszelka przekazywana korespondencja wewnętrzna powinna zawierać niezbędne informacje umieszczone na kopercie/teczce itp.
- dane osoby kontaktowej (nadawca): imię, nazwisko, jednostka organizacyjna
- adresata przesyłki wewnętrznej: imię, nazwisko, jednostka organizacyjna
- informacje zwrotną, do kogo i gdzie dokumenty mają zostać odesłane (umieszcza nadawca)
Rys. 1. Wzór prawidłowego adresowania korespondencji wewnętrznej (kliknij aby powiększyć rysunek)
2. W przypadku dokumentów, które wymagają zatwierdzenia przez poszczególne osoby i/lub jednostki organizacyjne należy umieścić informację o kolejności przekazywania w następujący sposób:
- nadawca - pieczęć jednostki organizacyjnej lub odręczna adnotacja zawierająca: imię, nazwisko jednostka organizacyjna w lewym górnym rogu koperty/kartki/teczki,
- wykaz adresatów - wykaz osób i/lub jednostek organizacyjnych ze wskazaniem ścieżki, do kogo należy skierować kolejno korespondencje do podpisu - odpowiednio do rodzaju sprawy,
- informację o zwrocie do nadawcy - uwzględnić nazwę odbiorcy, do którego ma wrócić korespondencja.
Rys. 2. Wzór prawidłowego adresowania korespondencji wewnętrznej przekazywanej do zatwierdzenia
(kliknij aby powiększyć rysunek)
Dołącz do nas