Publikacje

CBiTW do 2011 roku prowadziło działalność wydawniczą. Ukazało się 67 pozycji o łącznym nakładzie około 20 000 egzemplarzy. W wydawnictwach CBiE wyniki swoich badań zaprezentowało około 150 pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i ponad 250 naukowców z polskich i zagranicznych ośrodków akademickich.

 

Wykaz wydanych publikacji:

  1. Tendencja w Ekonomii i Finansach. Konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne, 2013
  2. Tendencja w Zarządzaniu. Konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne, 2013 
  3. Rynek informacji w woj. śląskim - diagnoza i perspektywy rozwoju, 2012
  4. Management & Gouvernance. Nr 5/2009, 2011
  5. E-consumer In Poland. Behaviours & Typology, 2011
  6. Management & Gouvernance. Nr 4/2009, 2010
  7. Management & Gouvernance. Nr 3/2009, 2010
  8. Konsument w Unii Europejskiej - Podobieństwa i różnice, 2010
  9. Zarządzanie Informatyka. Dylematy I kierunki rozwoju, 2010
  10. Ekonomia i finanse. Współczesne wyzwania i kierunki rozwoju, 2010
  11. Management & Gouvernance. Nr 2/2009, 2009
  12. Management & Gouvernance. Nr 1/2009, 2009
  13. Konsument. Gospodarstwo domowe. Rynek. Polska-Europa, 2009
  14. Zachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana?, 2008
  15. Young people on the labour market in Czech Republic, Poland and Slovakia, 2008
  16. Handel i usługi. Diagnoza i perspektywy rozwoju w Polsce i województwie śląskim, 2008
  17. Zarządzanie. Współczesne problemy badawcze, 2008
  18. Ekonomia i finanse. Współczesne procesy badawcze, 2008
  19. Konsument. Gospodarstwo domowe. Rynek, 2007
  20. Zarządzanie-kierunki badań, 2006
  21. Finanse-kierunki badań, 2006
  22. Ekonomia - kierunki badań, 2006
  23. Konsument. Przedsiębiorstwo. Przestrzeń (tom 1), 2004
  24. Konsument. Przedsiębiorstwo. Przestrzeń (tom 2), 2004
  25. Komunikacja międzykulturowa w integrującej się Europie, 2004
  26. Wykorzystanie Internetu w marketingu, 2003
  27. Tendencje w handlu i sprzedaży w warunkach globalizacji, 2003
  28. Konsument na rynku. Postawy wobec produktów, 2003
  29. Internet w marketingu, 2003
  30. Teoria i praktyka marketingu handlowego. Wybrane problemy, 2002
  31. Sieć handlowo-usługowa Będzina, 2002
  32. Marketing w dydaktyce szkół wyższych teraźniejszość i przyszłość, 2002
  33. Konsumpcja – Rynek – Marketing,  2002
  34. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym (wyniki badań), 2002
  35. Marketing - współczesne obszary. Badania i zastosowania, 2002
  36. Konsument – Przedsiębiorstwo – Przestrzeń (tom 1), 2002
  37. Zachowania podmiotów rynkowych w Polsce a proces integracji europejskiej. Relacje, prawidłowości, porównanie międzynarodowe, 2001
  38. Zachowania podmiotów rynkowych w Polsce a proces integracji europejskiej - relacje, prawidłowości, porównania międzynarodowe, 2001
  39. Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach globalizacji rynku, 2001
  40. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym. Podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe, 2001
  41. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym, 2001
  42. Behaviour of market entities in Poland and the process of european integration – Resume, 2001
  43. Zarządzanie. Informatyka. Dylematy i kierunki rozwoju, 2000
  44. Zachowania podmiotów rynkowych a proces integracji Polski z Unią Europejską (aspekt metodyczny), 2000
  45. Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską, 2000
  46. Marketing - współczesne obszary badania i zastosowania, 2000
  47. Postawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagranicznych, 1999
  48. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej (wersja ang), 1999
  49. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej (tom 1), 1999
  50. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej (tom 2), 1999
  51. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej - Sprawozdanie z V Międzynarodowej Konferencji Sieci Krajów Grupy Wyszechradzkiej, 1999
  52. Models of households and enterprises behaviour (200-2010 – Resume), 1998
  53. Modele zachowań gospodarstw domowych i przedsiębiorstw (lata 2000-2010), 1998
  54.  Konsument - Przedsiębiorstwo - Przestrzeń (tom 1), 1998
  55. Konsument - Przedsiębiorstwo - Przestrzeń (tom 2), 1998
  56. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, 1998
  57. Zachowania gospodarstw domowych i przedsiębiorstw (prawidłowości, determinanty), 1997
  58. Konsument - Przedsiębiorstwo – Rynek, 1997
  59. Konsument - Przedsiębiorstwo – Przyszłość, 1997
  60. Absolwent Uczelni Ekonomicznej wobec wyzwań XXI wieku, 1997
  61. Teodor Kramer - Mistrz - Nauczyciel – Twórca, 1996
  62. Przedsiębiorstwo i jego otoczenie, 1996
  63. Planowanie marketingowe, 1996
  64. Przedsiębiorstwo - Marketing – Strategie, 1995
  65. Badania marketingowe. Przykłady, zastosowania, 1996
  66. Drogi polskiego marketingu, 1996
  67. Konsument. Przedsiębiorstwo. Rynek, 1996