Zadania Działu

Do zadań Działu Nowych Mediów należy m.in.:

  1. utrzymanie, administracja i rozwój serwisu internetowego Uniwersytetu,
  2. koordynacja komunikacji w mediach własnych Uniwersytetu, w tym na stronach internetowych, oficjalnych profilach Uniwersytetu w mediach społecznościowych itp.,
  3. redagowanie głównych sekcji serwisu www Uniwersytetu z uwzględnieniem możliwości samodzielnego zarządzania treścią przez wybrane jednostki organizacyjne,
  4. monitoring działań Uniwersytetu w elektronicznych mediach własnych przy wykorzystaniu systemów analitycznych,
  5. monitoring obecności marki Uniwersytetu w Internecie,
  6. nadzór nad spójną identyfikacją wizualną serwisów Uniwersytetu,
  7. wdrażanie elektronicznych wersji materiałów promocyjnych,
  8. współtworzenie strategii komunikacji marketingowej,
  9. redagowanie i dystrybucja Elektronicznego Biuletynu Uczelnianego,
  10. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Uniwersytetu,
  11. redagowanie i publikacja informacji na ekranach elektronicznych,
  12. prowadzenie serwisu fotograficznego Uniwersytetu oraz galerii zdjęć w serwisie www Uniwersytetu,