Zadania Działu
Do zadań Działu Nowych Mediów należy m.in.:
- utrzymanie, administracja i rozwój serwisu internetowego Uniwersytetu,
- koordynacja komunikacji w mediach własnych Uniwersytetu, w tym na stronach internetowych, oficjalnych profilach Uniwersytetu w mediach społecznościowych itp.,
- redagowanie głównych sekcji serwisu www Uniwersytetu z uwzględnieniem możliwości samodzielnego zarządzania treścią przez wybrane jednostki organizacyjne,
- monitoring działań Uniwersytetu w elektronicznych mediach własnych przy wykorzystaniu systemów analitycznych,
- monitoring obecności marki Uniwersytetu w Internecie,
- nadzór nad spójną identyfikacją wizualną serwisów Uniwersytetu,
- wdrażanie elektronicznych wersji materiałów promocyjnych,
- współtworzenie strategii komunikacji marketingowej,
- redagowanie i dystrybucja Elektronicznego Biuletynu Uczelnianego,
- administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Uniwersytetu,
- redagowanie i publikacja informacji na ekranach elektronicznych,
- prowadzenie serwisu fotograficznego Uniwersytetu oraz galerii zdjęć w serwisie www Uniwersytetu,