Przejdź do menu Przejdź do treści

Plan zajęć w semestrze zimowym 2019/2020

Lp. DataProwadzący Temat
1.23.09.2019dr Artur Strzelecki   "A imię jego 40 i 4", czyli słów kilka o marketingu w Google
2.07.10.2019dr Magdalena Wójcik-Jurkiewicz"Co to znaczy zyskać, co to znaczy stracić?"
3.21.10.2019Mariia Rizun"Sieci społeczne: komunikacja w świecie online vs. offline"
4.04.11.2019Marta Grybś - Kobocik"Psychologia konsumenta"
5.18.11.2019dr Bartłomiej J. Gabryś"Gospodarka cyrkularna - szansą dla przedsiębiorczych"
6.02.12.2019dr Piotr Hanus"Współczesna logistyka i jej znaczenie"
7.16.12.2019dr Łukasz Szewczyk"Cyfryzacja w sektorze finansowym"
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela