PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr hab. Robert WOLNY, prof. UE

Problematyka:

Funkcjonowanie rynku e-usług w Polsce i Europie, Handel elektroniczny i inne pozasklepowe formy sprzedaży, Funkcjonowanie sieci handlowej i usługowej w wybranych miejscowościach, Techniki sprzedaży, Postawy konsumentów wobec zjawisk społeczno-gospodarczych, Zachowania konsumentów na wybranych rynkach 

 

Wybrane tytuły prac: 

  • Konsumpcja żywności w wybranych krajach Unii Europejskiej – analiza porównawcza
  • Postawy kobiet wobec książek tradycyjnych i elektronicznych
  • Lokowanie produktu w polskich filmach kinowych
  • Postawy konsumentów wobec platform streamingowych
  • Patologiczne zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych
  • Zachowania konsumentów na wtórnym rynku nieruchomości mieszkalnych
dr hab. Magdalena JACIOW, prof. UE 

Problematyka

digitalizacja/cyfryzacja gospodarki; transformacja cyfrowa procesów rynkowych; efekty cyfryzacji gospodarki i ich wpływ na potrzeby i zachowania podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw, konsumentów, e-konsumentów), decyzje marketingowe przedsiębiorstw, strategie działania przedsiębiorstw i ich skuteczność; wpływ zmian otoczenia (trendów) na zachowania konsumentów i przedsiębiorstw, współczesne trendy w konsumpcji, konsumpcja 4.0, przedmiotowo-podmiotowo-czasowo-przestrzenne analizy wybranych rynków.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Komunikacja marketingowa w warunkach kryzysu
  • Spędzanie czasu wolnego w sieci
  • Funkcjonowanie rynku usług kinowych w Polsce
  • Techniki sprzedaży w budowaniu lojalności klientów marki Zalando
  • Postawy konsumentów wobec programu telewizyjnego „Kuchenne Rewolucje"