Seminaria dyplomowe/magisterskie, kierunek Przedsiębiorczość i finanse

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr hab. Robert WOLNY, prof. UE  

Problematyka:

Analiza działań marketingowych w przedsiębiorstwie, Podstawy informacyjne budowy strategii marketingowych, Analiza rynku wybranych branż, Funkcjonowanie rynku e-usług w Polsce i Europie, Analiza popytu/podaży/cen, Handel elektroniczny i inne pozasklepowe formy sprzedaży    

 

Wybrane tytuły prac:

  • Postawy przedsiębiorców wobec ograniczenia handlu w niedziele
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w działalności przedsiębiorstwa X
  • Funkcjonowanie rynku usług taksówkarskich po wejściu Uber Polska
  • Analiza rynku e-papierosów
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w działalności marketingowej przedsiębiorstwa X
dr hab. Magdalena JACIOW, prof. UE

Problematyka:

modele biznesowe gospodarki 4.0, efekty cyfryzacji gospodarki i ich wpływ na potrzeby i zachowania podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw, konsumentów); państwo 4.0, konsument 4.0, wpływ zmian otoczenia (trendów) na zachowania konsumentów i przedsiębiorstw, współczesne trendy w konsumpcji, konsumpcja 4.0, przedmiotowo-podmiotowo-czasowo-przestrzenne analizy wybranych rynków.

 

 

Wybrane tytuły prac:

  • Zachowania nabywcze gospodarstw domowych z dziećmi
  • Zachowania nabywcze konsumentów przed i po pandemii
  • Usługi restauracyjne w mieście X
  • Czarny rynek usług kosmetycznych w Polsce
  • Analiza rynku usług auto detalingowych w Polsce