Przejdź do menu Przejdź do treści

Dyskusja o marketingu sportowym

Na kolejnym spotkaniu Koła Naukowego "Ekonomia Sportu", gościliśmy Kamila Sarapatę – Dyrektora Marketingu i PR w TS Podbeskidzie Bielsko Biała.

Dyskusja dotyczyła prowadzenia działalności marketingowej przez kluby piłkarskie w Polsce – metod, narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu. Zostały poruszone tematy związane z budową marki klubu sportowego, a także jak w praktyce wygląda praca nad rozwojem tego aspektu działalności biznesowej. Liczne przykłady z rynku sportowego z Polsce stanowiły ważny element spotkania. 

Nasz gość przedstawił również na przykładach działania klubu związane z elementami marketingu-mix i formułą 7P. Kolejnym wątkiem poruszanym na zebraniu były finanse w sporcie profesjonalnym, zarządzanie w pionie biznesowym klubu piłkarskiego (w szczególności współpraca z mediami i kibicami, sprzedaż i realizacja umów sponsorskich, organizacja dnia meczowego, sprzedaż karnetów, biletów i gadżetów) oraz wyzwań z jakimi konfrontowane są podmioty sportowe.

Na zakończenie członkowie Koła Naukowego "Ekonomia Sportu" otrzymali zaproszenie na mecz domowy Podbeskidzia połączony ze zwiedzaniem stadionu w Bielsku Białej.

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3