Przejdź do menu Przejdź do treści

II debata Koła Naukowego "Ekonomia Sportu"

21 maja br. na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbyła się II debata Koła Naukowego "Ekonomia Sportu". Temat debaty brzmiał "Współczesny rynek sportu w Polsce: organizacja i marketing imprez sportowych".

W dyskusji udział wzięli przedstawiciele biznesu sportowego:

  • Barbara Świderska – Prezes zarządu Grupa DE,
  • Krzysztof Bizacki – Dyrektor Sportowy GKS Tychy,
  • Michał Budny – Właściciel Efekt Sport, Członek Komisji Szkolenia Podokręgu Zabrze,
  • Krzysztof Klimosz – Prezes spółki Stadion Śląski,
  • Marcin Herra – Prezes Zarządu Arena Operator.

Uczestnicy panelu dyskusyjnego podzieli się z uczestnikami praktycznymi aspektami dotyczącymi przygotowania, przeprowadzania i ewaluacji różnych imprez sportowych. Podczas debaty zostały poruszone kwestie: finansowania imprez, pozyskiwania sponsorów, marketing imprezy sportowej, bezpieczeństwa imprez oraz ryzyka w organizacji eventu sportowego. Ponadto odniesiono się do takich zagadnień, jak wartości oferowane widzom – klientom imprezy sportowej, wskaźniki sukcesu rynkowego imprezy sportowej, a także konkurencji na rynku eventów sportowych w Polsce. Uczestnikami debaty byli studenci, absolwenci oraz pracownicy naukowi Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, a także przedstawiciele samorządów terytorialnych, klubów i stowarzyszeń sportowych oraz firm.

Debata był swoistym podsumowaniem drugiego roku działalności Koła Naukowego "Ekonomia sportu", działającego przy Katedrze Ekonomii na Wydziale Ekonomii. Ten naukowo-biznesowy event odbył się po raz drugi we współpracy ze Stadionem Śląskim w Chorzowie i będzie kontynuowany w kolejnym roku.

fot. Adam Pawlicki - Stadion Śląski

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3