Przejdź do menu Przejdź do treści

Badania naukowe

  • Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach zintegrowanej Europy - kierownik projektu dr hab. Andrzej Bajdak, prof. UE (2011-2012)
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - kierownik projektu dr hab. Andrzej Bajdak, prof. UE (2013-2015)
  • Technologie mobilne w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - kierownik projektu dr hab. Andrzej Bajdak, prof. UE (2016-2018)
  • Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw i instytucji - kierownik projektu dr hab. Zbigniew Spyra (2019-2021)
  • Społeczna odpowiedzialność mediów społecznościowych oraz wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikowaniu działań organizacji z zakresu społecznej odpowiedzialności  - kierownik projektu dr hab. Zbigniew Spyra, prof. UE (2022-2024)
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3