Dydaktyka

Wykaz przedmiotów wykładanych przez pracowników katedry:

  • Analiza skuteczności komunikacji
  • Badania marketingowe
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
  • Badania marketingowe w kulturze i turystyce kulturowej
  • Badania marketingowe rynku usług
  • Badania opinii publicznej i konsumentów
  • Badania postaw etycznych biznesmenów
  • Badanie procesów komunikacyjnych organizacji
  • Badania skuteczności komunikacji w organizacji
  • Badania rynku turystycznego
  • Badanie międzynarodowych rynków turystycznych
  • Etyka i społeczna odpowiedzialność naukowca
  • Etyka zawodowa
  • Internet w marketingu
  • Komunikacja międzykulturowa
  • Komunikacja wewnętrzna organizacji
  • Kształtowanie relacji w kanałach dystrybucji
  • Marketing
  • Marketing internetowy
  • Marketing na rynku prasowym
  • Marketing wydawniczy
  • Metody badania i kreowania wizerunku przedsiębiorstwa
  • Narzędzia informatyczne w komunikacji
  • Nowoczesny marketing
  • Promocja w mediach tradycyjnych i cyfrowych
  • Przedsiębiorczość w organizacjach medialnych
  • Public i media relations w organizacji usług publicznych
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Strategie komunikacyjne organizacji
  • Zachowania nabywców na rynku instytucjonalnym
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa

 

Przedmiot Badania marketingowe stanowi podstawę metodyczno-narzędziową wykorzystywaną w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Prowadzony zarówno w formie wykładów jak i ćwiczeń warsztatowych. Warsztaty umożliwiają studentom zdobycie umiejętności w projektowaniu i prowadzeniu badań.


Wykłady i ćwiczenia z pozostałych przedmiotów specjalnościowych mają na celu pogłębienie wiedzy oraz zdobycie praktycznych umiejętności zastosowań technik i metod badań marketingowych użytecznych wewnątrz przedsiębiorstwa oraz szeroko pojętym otoczeniu. Poszerzają również wiedzę studentów z zakresu specyfiki marketingu w wybranych dziedzinach. Praktyczne umiejętności marketingowe studenci zdobywają rozwiązując samodzielnie studia przypadków i realizując własne projekty badawcze.