Publikacje oraz wydawnictwa naukowe

Do góry

Główne publikacje Katedry

  • Zachowania konsumentów a marketing, red. E. Kieżel, Studia Ekonomiczne AE w Katowicach nr 17, Katowice 2001
  • Decyzje konsumentów i ich determinanty, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2001
  • Konsument i jego wybory rynkowe, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2002
  • Zachowania konsumentów - determinanty, racjonalność, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2003
  • Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, red. E. Kieżel, PWE, Warszawa 2004
  • Seria pod redakcją E. Kieżel: Racjonalność zachowań polskich konsumentów, AE, Katowice 2005
  • Konsumencki proces decyzyjny i jego determinanty, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2006
  • Ochrona interesów konsumenta w Polsce w aspekcie integracji europejskiej, red. E. Kieżel, Difin, Warszawa 2007
  • Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, red. E. Kieżel, PWE, Warszawa 2010
  • Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego, red. E. Kieżel, S. Smyczek, Placet, Warszawa 2011
  • Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty, red. E. Kieżel, S. Smyczek, Placet, Warszawa 2012
  • Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji, red. E Kieżel, S. Smyczek, Wolters Kluwer, Warszawa 2015
  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalizacja ich zachowań, red. E. Kieżel, A. Burgiel, C. H. Beck, Warszawa 2017