Przejdź do menu Przejdź do treści

Informacja wstępna

W wyniku reorganizacji struktury uczelni, przeprowadzonej w 1992 roku, istniejący wówczas Instytut Rynku i Konsumpcji został podzielony na cztery katedry. Wśród nowo utworzonych katedr powstała Katedra Marketingu, której organizatorem i pierwszym Kierownikiem został prof. zw. dr h.c. dr hab. Teodor Kramer. Następnie przez ponad dwadzieścia lat Kierownikiem Katedry była prof. zw. dr hab. Krystyna Śliwińska. Obecnie Kierownikiem Katedry jest dr hab. Marcin Komor, prof. UE. W Katedrze pracuje 6 pracowników naukowych:

 

  • dr hab. Marcin Komor, prof. UE
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: internacjonalizacja przedsiębiorstw, marketing międzynarodowy, kulturowe uwarunkowania w biznesie międzynarodowym, euromarketing,  zachowania międzykulturowe, handel detaliczny, sektor usług. 
  • Hobby: poszerzanie własnej wiedzy, pływanie, podróże, muzyka, historia najnowsza   
  • dr hab. Beata Nowotarska-Romaniak, prof. UE
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: marketing, marketing usług, marketing firm ubezpieczeniowych, marketing bankowy, marketing usług zdrowotnych
  • Hobby: stare banknoty, historia starożytna, podróże, narciarstwo 
  • dr Mirosław Pacut
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: marketing, zachowania konsumentów na rynku, marketing organizacji non profit, komunikacja marketingowa ,badania rynkowe i marketingowe
  • Hobby: podróże, fotografia, turystyka górska
  • dr hab. Beata Reformat, prof. UE
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: zarządzanie marketingowe w handlu i usługach, dystrybucja i handel detaliczny
  • Hobby: taniec, podróże, muzyka, film.
  • mgr Justyna Krawczyk
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: strategie marketingowe, komunikacja marketingowa, marketing w mediach społecznościowych, produkcja i marketing żywności.
  • Hobby: podróże, literatura i kultura rosyjska, kulinaria, DIY, ogrodnictwo, narciarstwo, jeździectwo, psychologia dziecięca oraz zdrowe odżywianie. 
  • mgr Anna Wójcik
  • Kluczowe obszary zainteresowań naukowych: marketing usług, zachowania konsumentów, zachowania międzykulturowe, marketing ekologiczny.
  • Hobby: fotografia, muzyka, podróże, kultura innych państw (w szczególności Włoch), kuchnia wegetariańska, zwierzęta, uprawa roślin, psychologia, literatura fantastyczna.
    Dołącz do nas

    Nasi partnerzy

    logotyp efmd
    logotyp ceeman
    logotyp hr
    logotyp cima
    logotyp eaie
    logotyp bauhaus4
    logotyp progres3