Miło nam poinformować, że dr hab. Małgorzata Kieżel, dr Paweł Piotrowski oraz dr Joanna Wiechoczek z Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki opublikowali artykuł pt. "The Research on Sustainable Tourism in the Light of Its Paradigms" w czasopiśmie „Sustainability”, które znajduje się na liście filadelfijskiej i posiada Impact Factor 2018 = 2.592 (Impact Factor 5-letni = 2.801).
Artykuł ukazał się w numerze Sustainability 2019, 11(20), 5821; https://doi.org/10.3390/su11205821 w części Special Issue “Competitiveness, Sustainability and Tourism”.
Streszczenie oraz pełny tekst artykułu są dostępne na stronach: https://www.mdpi.com/2071-1050/11/20/5821 (abstract) oraz https://www.mdpi.com/2071-1050/11/20/5821/pdf (tekst w wersji pdf).
Czasopismo charakteryzuje się wysokim wskaźnikiem widoczności (High visibility) – jest indeksowane w the Science Citation Index Expanded; Social Sciences Citation Index (Web of Science), Scopus oraz w innych bazach.
Dołącz do nas