mgr Arkadiusz Kisiołek
NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY
- C. M. Olszak, A. Kisiołek, (2020), Big data for customer knowledge management, Information Systems Architecture and Technology. Proceedings of 40th Anniversary International Conference on Information Systems Architecture and Technology - ISAT 2019. Part III / ed. Zofia Wilimowska, Leszek Borzemski, Jerzy Świątek , Springer, s. 244-253.
A. Kisiołek (2020): Wykorzystanie narzędzi big data w procesie zarządzania wiedzą o klientach, Innowacyjny rozwój. Inteligentne organizacje / red. nauk. Celina M. Olszak, Robert Wolny, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice, s. 66-75.
C.M. Olszak, A. Kisiołek, (2019), Big data w zarządzaniu wiedzą o klientach na przykładzie platformy muzycznej Spotify, Inteligentne wspomaganie zarządzania w gospodarce opartej na wiedzy. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, s.39-49.
- A. Kisiołek, (2018), Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R, Studia Ekonomiczne, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, nr 362 s. 306-317.
- C. M. Olszak, A. Kisiołek, (2018), Big data in analysis of social media based on the example of Twitter, Academic Conferences and Publishing International Limited, s. 208-216.
Dołącz do nas