Aktualności

International Conference on Enhancing Consumer Awareness (ICECA) już za nami

W dniach 16 – 18 czerwca 2019 r. w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach odbyła się zorganizowana przez Katedrę Badań Konsumpcji International Conference on Enhancing Consumer Awareness zatytułowana “Prospects for Advancing Consumer Rights... [Więcej]


Nagroda Związku Banków Polskich dla naszej doktorantki

Mgr Agnieszka Butor-Keler, doktorantka w Katedrze Badań Konsumpcji została laureatką konkursu "Etyka w Finansach" organizowanego przez Związek Banków Polskich [Więcej]


Sukces pracowników Katedry na międzynarodowej konferencji GBS w Walencji

Decyzją uczestników konferencji dr hab. Jolanty Zrałek i prof. UE dr hab. Aleksandry Burgiel otrzymały Best Paper Award za artykuł zatytułowany „Prospects for Sustainable Future: Mapping Sustainable Behaviors According to their Perceptions”. Ponadto... [Więcej]


Pracownicy Katedry z wizytą w Dubrowniku

Prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel, dr Jolanta Zrałek i mgr Marta Grybś-Kabocik uczestniczyły w 5th ERASMUS+ Euro Week organizowanym przez University of Dubrovnik [Więcej]


Zarządzanie ralacjami z klientami - nowa specjalność w ofercie kierunku Zarządzanie

Trwają zapisy na nową specjalność Zarządzanie relacjami z klientami. Jest to oferta dla tych studentów, którzy chcą się wyróżnić na rynku pracy rozwijając tak pożądane obecnie przez pracodawców kompetencje miękkie w zakresie tworzenie, utrzymywania... [Więcej]


Artykuł pracowników Katedry Badań Konsumpcji w renomowanym czasopiśmie “Review of Business: Interdisciplinary Journal on Risk and Society”

Z przyjemnością informujemy, że w najnowszym wydaniu czasopisma “Review of Business: Interdisciplinary Journal on Risk and Society” (Vol. 39, No. 1, January 2019) ukazał się artykuł autorstwa dr hab. Aleksandry Burgiel, prof UE i dr Jolanty Zrałek... [Więcej]


Nowa publikacja pracownika Katedry

Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ukazała się monografia naukowa autorstwa dr Jolanty Zrałek zatytułowana "Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji. Zrównoważone zachowania konsumenckie i ich determinanty".  [Więcej]