Zadania

Do zadań na stanowisku ds. Obsługi Administracyjno-Biurowej Kanclerza i jego zastępców należy:

  • prowadzenie terminarza spotkań Kanclerza i jego zastępców,
  • prowadzenie ewidencji, rejestracji i registratury akt sekretariatu,
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
  • przedkładanie Kanclerzowi i jego zastępcom spraw wymagających ich decyzji,
  • przedkładanie korespondencji do podpisu,
  • informowanie jednostek organizacyjnych o sposobie załatwienia sprawy,
  • przygotowanie projektów pism, zamówień, raportów,
  • redagowanie pism lub projektów dokumentów zleconych przez Kanclerza lub jego zastępców,
  • opracowanie administracyjno-techniczne korespondencji wychodzącej,
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,
  • przygotowywanie wniosków dotyczących podróży służbowych Kanclerza i jego zastępców, 
  • zapewnienie obsługi technicznej posiedzeń, zebrań i spotkań organizowanych przez Kanclerza lub jego zastępców,
  • inne prace zlecone przez Kanclerza lub jego zastępców.