Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej (monografia)


Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

Autor Dominika Kołodziej
ISBN 978-83-7875-603-3
Liczba stron 218
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2019
Cena 25 zł

Dostępna wersja elektroniczna

Spis treści