
Studia Ekonomiczne nr 195/14.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych. Red. Eugeniusz Gatnar, Grzegorz Maciejewski
77 KB
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Studia Ekonomiczne nr 195/14.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych. Red. Eugeniusz Gatnar, Grzegorz Maciejewski
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas