Studia Ekonomiczne nr 216/15
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Edyta Abramek - Podejście kontekstowe w rozwoju zintegrowanych systemów
02. Grzegorz Dziczkowski, Przemysław Juszczuk - Analiza kontekstu zachowań e-klientów
03. Przemysław Juszczuk, Grzegorz Dziczkowski - Dynamika zmian wybranych indeksów
04. Magdalena Grabarczyk-Tokaj - Kontekst w badaniach internetu: znaczenie praktyczne
05. Mateusz Klement - Rola kontekstu w modelach zarządzania zaufaniem systemów
06. Małgorzata Pańkowska - Konfiguratory produktów jako środowiska kontekstu decyzyjnego
07. Artur Strzelecki - Reklama kontekstowa
08. Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański - Rola portali
09. Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański - Spersonalizowany
10. Joanna Świętoniowska - Podejście kontekstowe w zarządzaniu projektami
11. Joanna Wójcik - Rola kontekstu w procesie nauczania i projektowania materiałów
12. Piotr Zadora - Kontekst dziedzinowy w systemach z bazą wiedzy
13. Mariusz Żytniewski - Modelowanie kontekstowej wiedzy o użytkowniku przy wykorzystaniu
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas