Studia Ekonomiczne nr 233/15
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Ewa Czyż-Gwiazda - Koncepcja Lean Management w zarządzaniu organizacją
02. Agnieszka Dziubińska - Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego
03. Agata Wawrzyniak - Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
04. Marcin Baron, Artur Ochojski, Adam Polko, Katarzyna Warzecha - Zastosowanie wybranych
05. Krystyna Lisiecka, Iwona Burka - Źródła powstawania marnotrawstwa w organizacjach na przykładzie
06. Hanna Bortnowska, Janina Stankiewicz - Outplacement w praktyce lubuskich przedsiębiorstw
07. Adam Dymitrowski - Rola innowacji w procesie ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
08. Milena Ratajczak-Mrozek - Znaczenie krajowych relacji sieciowych dla internacjonalizacji oraz aktywności
09. Paweł Lorek - Zastosowanie systemów informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
10. Maciej Mitręga - Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
11. Robert Kozielski - Możliwości biznesowe a orientacja marketingowa przedsiębiorstw
12. Agata Małysa-Kaleta - Zaufanie w relacjach rynkowych na współczesnym rynku
13. Joanna Gajda - Aktywność wewnętrzna organizacji ukierunkowana na budowanie trwałych relacji
14. Zbigniew Spyra - Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas