Studia Ekonomiczne nr 233/15
00. Spis treści
PDF | 146 KB
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Ewa Czyż-Gwiazda - Koncepcja Lean Management w zarządzaniu organizacją
PDF | 407 KB
02. Agnieszka Dziubińska - Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego
PDF | 439 KB
03. Agata Wawrzyniak - Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
PDF | 265 KB
04. Marcin Baron, Artur Ochojski, Adam Polko, Katarzyna Warzecha - Zastosowanie wybranych
PDF | 698 KB
05. Krystyna Lisiecka, Iwona Burka - Źródła powstawania marnotrawstwa w organizacjach na przykładzie
PDF | 573 KB
06. Hanna Bortnowska, Janina Stankiewicz - Outplacement w praktyce lubuskich przedsiębiorstw
PDF | 329 KB
07. Adam Dymitrowski - Rola innowacji w procesie ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
PDF | 256 KB
08. Milena Ratajczak-Mrozek - Znaczenie krajowych relacji sieciowych dla internacjonalizacji oraz aktywności
PDF | 262 KB
09. Paweł Lorek - Zastosowanie systemów informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
PDF | 396 KB
10. Maciej Mitręga - Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
PDF | 251 KB
11. Robert Kozielski - Możliwości biznesowe a orientacja marketingowa przedsiębiorstw
PDF | 443 KB
12. Agata Małysa-Kaleta - Zaufanie w relacjach rynkowych na współczesnym rynku
PDF | 280 KB
13. Joanna Gajda - Aktywność wewnętrzna organizacji ukierunkowana na budowanie trwałych relacji
PDF | 281 KB
14. Zbigniew Spyra - Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
PDF | 267 KB
Nasi partnerzy
Dołącz do nas