Studia Ekonomiczne nr 254/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Malwina Berger, Maciej Mitręga – Zarządzanie reklamacjami na rynku usług turystycznych z perspektywy
02. Monika Boguszewicz-Kreft, Ewa Magier-Łakomy – Wizerunek produktów i usług z wysoko rozwiniętych
03. Ilona Bondos – Cena jako sygnalizator jakości produktu
04. Augustyna Burlita – „Człowiek pośpiechu” – o problemach z czasem współczesnego konsumenta
05. Marta Hozer-Koćmiel, Sandra Misiak-Kwit – Współpraca biznesowa kobiet na przykładzie modelu WCR
06. Magdalena Kowalska – Wpływ nowych technologii na rozwój prosumpcji
07. Michał Kucia – Źródła informacji śląskich e-konsumentów − wyniki badań
08. Justyna Laskowska-Witek – Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku kosmetycznym
09. Wojciech Leoński – Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
10. Marcin Lipowski – Kanał komunikacji a kanał dystrybucji – zanikanie różnic i ich konsekwencje
11. Katarzyna Łazorko – Zachowania polskich konsumentów w kontekście koncepcji „Ego-2-Eco”
12. Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga – Eksploracja motywów związanych z partycypacją w konsumpcji
13. Monika Nalewajek – E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
14. Anna Niedzielska – Wybrane trendy charakterystyczne dla zrównoważonego marketingu w odbiorze grupy
15. Paweł Nowodziński – Presumeryzm – trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
16. Agnieszka Puto – Uwarunkowania internacjonalizacji firmy z branży outsourcingu jakościowego
17. Edyta Rudawska – Zarządzanie portfelem klientów – ocena i systematyzacja istniejących modeli
18. Iga Rudawska – Ekonomia dzielenia się, czyli konsumpcja współdzielona i inne formy alternatywnego
19. Maciej Sobociński, Mateusz Chłąd, Kinga Lewandowska – Aktualne problemy i wyzwania w branży gier
20. Adam Stecyk – Problemy definiowania wartości w podmiotach edukacyjnych
21. Barbara Wąsikowska – Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji
22. Agnieszka Widawska-Stanisz – Grywalizacja, czyli jak zaangażować uczestników zajęć
23. Joanna Wiechoczek – Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych
24. Małgorzata Wiścicka – Marka Uckermark jako narzędzie budowania relacji w regionie
25. Olgierd Witczak – Telefon komórkowy w konsumpcji mediów cyfrowych
26. Katarzyna Włodarczyk – Przejawy globalizacji konsumpcji w życiu codziennym Polaków – homogenizacja
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas