Studia Ekonomiczne nr 255/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Marcin Awdziej – „Czas to pieniądz” – paradoksy ekonomicznego wartościowania czasu przez
02. Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak – Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach
03. Katarzyna Kolasińska-Morawska – E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w XXI w.
04. Izabela Kozłowska – Gamifikacja – specyfika wykorzystania narzędzia w Polsce
05. Grzegorz Szymański – Identyfikacja determinantów wzrostu wydatków na reklamę internetową typu display
06. Agata Jonas – Logika usługowa a kształtowanie jakości usług
07. Andrzej Bajdak – Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w
08. Dawid Szostek – Marketing personalny w zarządzaniu patologicznymi zachowaniami pracowników
09. Sabina Zaremba-Warnke – Marketing zrównoważony vs. niezrównoważona konsumpcja
10. Edyta Gheribi – Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw gastronomicznych na polskim rynku
11. Jadwiga Kaczmarska-Krawczak – Polityka wspierania inicjatyw klastrowych w Polsce
12. Tomasz Jasiński, Agnieszka Ścianowska – Popyt, ceny oraz stopień ich zawyżenia na wybranych rynkach
13. Filip Nowacki – Prosumenci – przyszłość współpracy konsumentów z przedsiębiorstwami
14. Jacek Uroda, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna – Rola e-mail marketingu w komunikacji z
15. Joanna Dziadkowiec – Rynek usług gastronomicznych skierowanych do osób podróżujących
16. Andrzej S. Grzelakowski – Rynki transportowe wobec wyzwań regulacyjnych sektora transportu
17. Agnieszka Połomska-Jasienowska – Transgraniczne klastry jako forma współdziałania gospodarczego
18. Monika Płaziak, Anna Irena Szymańska – Uwarunkowania zachowań konsumentów na placach targowych
19. Grażyna Golik-Górecka – Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
20. Alicja Krzepicka – Współczesny konsument – konsument digitalny
21. Mirosław Antonowicz – Wyzwania logistyczne firm – elastyczne łańcuchy dostaw
22. Wioletta Krawiec – Zaangażowanie środowiska internetowego a budowanie relacji z klientem
23. Urszula Balon – Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
24. Jolanta Wiśniewska – Usługi z zakresu finansów i rachunkowości w województwach kujawsko-pomorskim
25. Adam Rudzewicz – Zaufanie wewnętrzne i zewnętrzne w przedsiębiorstwie
26. Dorota Jendza – Zmiany w otoczeniu zewnętrznym jako źródło wyzwań dla jednostek urzędowej kontroli
27. Bartosz Deszczyński – Upodmiotowienie pracowników jako element przewagi konkurencyjnej w
28. Łukasz Małys, Ralf Berckhan - Znaczenie współpracy z podmiotami sieci biznesowej dystrybutora
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas