Studia Ekonomiczne nr 261/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Leszek Żabiński - Rozwój czy regres sfery produktów systemowych na tle megatrendów drugiej dekady
02. Krystyna Mazurek-Łopacińska - Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
03. Robert Wolny - Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
04. Radosław Baran - Ograniczenia rozwoju produktów systemowych
05. Agata Stolecka-Makowska - Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych
06. Teresa Taranko - Ocena jakości usługi systemowej na przykładzie leczenia szpitalnego
07. Mirosław Antonowicz - Usługa intermodalna w ujęciu systemowym
08. Marek Drzazga - Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
09. Zbigniew Spyra - Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie
10. Grzegorz Maciejewski - Ocena funkcjonowania placówek świadczących wybieralne usługi systemowe
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas