Studia Ekonomiczne nr 262/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Maciej Mitręga – Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
02. Magdalena Sobocińska – Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
03. Michał Jaśniok – Produkty systemowe na lokalnym rynku politycznym
04. Olgierd Witczak, Maria Buszman-Witańska – Media w promocji usług systemowych na przykładzie Parku
05. Jan W. Wiktor – System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
06. Lechosław Garbarski – Sukces marketingowy produktu w percepcji konsumentów
07. Dariusz Siemieniako – Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej
08. Stanisław Kaczmarczyk – Badania marketingowe wybranych elementów wyposażenia nowego produktu
09. Wojciech Grzegorczyk – Zależności między marketingiem i finansami w przedsiębiorstwie
10. Mirella Barańska-Fischer – Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas