Studia Ekonomiczne nr 281/16
00. Spis treści
PDF | 177 KB
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Piotr Adamczewski – The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
PDF | 298 KB
02. Witold Chmielarz, Oskar Szumski – Geograficzne systemy informatyczne narzędziem wspomagającym
PDF | 2,91 MB
03. Helena Dudycz, Monika Matysek – Identyfikacja kierunków badań zastosowania wizualizacji w podejściu
PDF | 265 KB
04. Mariusz Grabowski, Piotr Soja, Agnieszka Zając – Zarządzanie usługami IT jako determinanta
PDF | 1,17 MB
05. Dorota Jelonek – Zdolność absorpcji wiedzy a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
06. Jerzy Kisielnicki – Innowacyjność gospodarki polskiej na tle wybranych krajów Unii Europejskiej i świata
PDF | 1,06 MB
07. Bernard F. Kubiak, Elżbieta Zamiar – Wpływ platform regionalnych na rozwój innowacji w administracji
PDF | 303 KB
08. Štefan Majtán, Robert Šlosár, Peter Štetka – EEG mapping process of decision making
PDF | 1,08 MB
09. Paweł Mielcarek – Wielowymiarowa ocena rozwoju sieci innowacji – IT case study
PDF | 359 KB
10. Mirosław Moroz – Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
PDF | 333 KB
11. Małgorzata Pańkowska – Information technology context in evidence-based approach at university
PDF | 312 KB
12. Tomasz Parys – Identyfikacja barier zastosowania technologii mobilnych z perspektywy użytkowników
PDF | 342 KB
13. Katarzyna Rostek, Agnieszka Skala – Rozwój przedsiębiorczości technologicznej w Polsce. Studium
PDF | 694 KB
14. Kamil Sitarski, Marcin Ścibisz, Sylwester Pięta – Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich
15. Małgorzata Sobińska – Cloud computing w kreowaniu innowacji – wyzwania i czynniki sukcesu
PDF | 311 KB
16. Janusz Stańczak, Janusz Zawiła-Niedźwiecki – Koncepcja metodyczna zarządzania projektami
PDF | 402 KB
17. Janusz Wielki – Internet Rzeczy i jego wpływ na modele biznesowe współczesnych organizacji
PDF | 329 KB
18. Dorota Zimnoch – Wpływ technologii blockchain na efektywność banku
PDF | 794 KB
19. Leszek Ziora – The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations
PDF | 433 KB
Nasi partnerzy
Dołącz do nas