Studia Ekonomiczne nr 302/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Grzegorz Maciejewski – Preferencje konsumentów dotyczące wyboru miejsc zakupu towarów i usług konsumpcyjnych
02. Magdalena Jaciow – Dostępność placówek handlowo-usługowych w miastach różnej wielkości w Polsce
03. Beata Kolny – Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w Polsce
04. Mirosława Malinowska – Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
05. Barbara Kucharska – Bliskość sklepów wygodnego zakupu wobec klienta
06. Michał Kucia – Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
07. Agata Stolecka-Makowska – Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
08. Barbara Kucharska – Zmiany w modelach biznesu sieci dyskontowych
09. Magdalena Jaciow – Atrybuty przewagi konkurencyjnej formatów handlu detalicznego w miastach różnej wielkości w Polsce
10. Mirosława Malinowska – Targowiska w Polsce – schyłek czy rozkwit?
11. Robert Wolny – Efekt ROPO w procesie zakupu usług polskich konsumentów
12. Barbara Mikołajczyk – Lokalizacja jako czynnik wyboru usług
13. Beata Kolny – Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
14. Agata Stolecka-Makowska – Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
15. Michał Kucia – Śląski i małopolski e-konsument – próba typologii
16. Kajetan Suchecki – Wydatki na turystykę w budżecie polskich gospodarstw domowych
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas