Studia Ekonomiczne nr 303/16
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Zdeněk Mikoláš, Vendula Fialová – The dilemmas of the power of market economy
02. Sławomir Smyczek – Wiedza finansowa konsumentów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
03. Aleksandra Burgiel – Społecznie zdeterminowana konsumpcja jako przedmiot badań w ekonomii
04. Urszula Grzega – Istota i determinanty innowacji społecznych w konsumpcji
05. Jolanta Zrałek – Ekonomia ekologiczna: rewizja teorii ekonomii w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju gospodarczego
06. Jadwiga Berbeka – Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów
07. Agata Niemczyk – Seniorzy wobec nowych technologii
08. Agnieszka Chęś – The middle eastern market of cosmetics and toiletries: characteristics underlying demand and potential for growth
09. Izabela Sowa – Wykorzystanie koncepcji stylu życia w typologii młodych konsumentów
10. Agnieszka Hat – Typologia postaw etnocentrycznych na rynku usług ubezpieczeniowych – implikacje dla strategii marketingowej
11. Krzysztof Berbeka – Działania polskich operatorów wodno-kanalizacyjnych wobec zmian zachowań gospodarstw domowych w zakresie zużycia wody
12. Dariusz Tkaczewski – „Narastanie miasta” na przykładzie Pragi. Fenomen i dynamizm czeskiej stolicy w XIX i pierwszej połowie XX w.
13. Mariusz Malinowski – Możliwości finansowe samorządu terytorialnego a poziom życia mieszkańców Polski Wschodniej – wykorzystanie analizy kanonicznej
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas