Studia Ekonomiczne nr 313/17
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik - Wspomaganie procesu podejmowania decyzji w praktyce public relations
02. Agata Austen - Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
03. Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop - Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
04. Przemysław Deszczyński - Konceptualizacja pojęcia „ekonomia informacji” – paradygmat public relations
05. Aldona Frączkiewicz-Wronka, Piotr Cziura - Możliwość wykorzystania modeli biznesu do kształtowania wizerunku przedsiębiorstw społecznych
06. Krzysztof Gołata - Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
07. Ewa Hope - Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations
08. Filip Kaczmarek - Public relations w organizacjach pozarządowych, działających w sferze współpracy rozwojowej
09. Krzysztof Kania, Janusz Strużyna - Założenia projektu wykorzystania gamifikacji w kształtowaniu wizerunku uniwersytetu
10. Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska - Komunikowanie się z klientami z perspektywy widza i menedżera teatru – wstępne wyniki badań
11. Dariusz Kryszk - Walka informacyjna a public relations
12. Antoni Leśniak - Political correctness, czyli o etycznej wrażliwości języka
13. Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak - Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
14. Karina Stasiuk-Krajewska - Public relations – między samoopisem a autoprezentacją. Badania własne
15. Mariusz Wszołek - Styl życia w komunikacji społeczeństwa
16. Katarzyna Zadros - Kształtowanie wizerunku i pozycji rynkowej podmiotów leczniczych – CSR czy PR?
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas