Studia Ekonomiczne nr 321/17
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Maciej Urbaniak – Budowanie relacji w procesach rozwoju innowacji produktowych
02. Beata Reformat – Innowacje marketingowe w sieciach handlowych rodzaje, obszary zastosowań
03. Zbigniew Spyra – Uzależnienie od dostawców i odbiorców jako źródło ryzyka w kanale marketingowym – perspektywa producentów marek własnych detalistów
04. Elżbieta Jadwiga Szymańska – Formy współpracy w łańcuchach dostaw wieprzowiny w wybranych krajach UE
05. Tomasz Bartosz Kalinowski, Agata Rudnicka, Grażyna Wieteska – CO2 hotspots identification in supply chains of different products
06. Aneta Pluta-Zaremba – Rozwój usług logistycznych implikowany dynamicznym wzrostem rynku e-commerce
07. Marcin Świtała, Małgorzata Kieżel – E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych – wyniki badań
08. Marzena Czarnecka – Ekonomiczna analiza prawa ochrony konsumentów
09. Krystyna Lisiecka, Ewa Czyż-Gwiazda – System pomiaru wyników organizacyjnych w podmiotach leczniczych. Wyniki badań pilotażowych
10. Paulina Reformat – Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalnej − case study
11. Dominika Szymocha – Ograniczenia we wprowadzaniu orientacji rynkowej (market orientation) w polskich instytucjach kultury
12. Katarzyna Walotek-Ściańska – Ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez teatry publiczne w województwie śląskim w świetle badań empirycznych
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas