Studia Ekonomiczne nr 371/18
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Marek Hendel – Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
02. Małgorzata Kieżel – Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
03. Katarzyna Kopeć – Bony jako instrument stymulowania uczestnictwa w kulturze i turystyce kulturowej
04. Agata Małysa-Kaleta – Racjonalność w decyzjach konsumentów na współczesnym rynku
05. Arnold Pabian, Barbara Pabian – Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
06. Arnold Pabian, Barbara Pabian – Organizacje przyszłości na rynku usług turystyki kosmicznej
07. Aleksander Pabian – Nowe atrakcje turystyczne efektem działalności organizacji zarządzających w obszarze ekologistyki
08. Aleksander Pabian – Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
09. Paweł Piotrowski – Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
10. Beata Reformat – Integracja i współpraca jako kluczowy trend rozwoju enoturystyki w Europie
11. Halina Zboroń – Sztuka a ekonomia. O ekonomicznych wyborach artystów
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas