Studia Ekonomiczne nr 376/18
00. Spis treści
PDF | 170 KB
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Karina Cicha, Paulina Rutecka – Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
PDF | 408 KB
02. Marek Ćwiklicki, Kamila Pilch – Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc
PDF | 265 KB
03. Przemysław Deszczyński – Fenomen kultury – kultura fenomenem
PDF | 267 KB
04. Łukasz Gaweł – Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji corporate social responsibility (CSR). Społeczna odpowiedzialność muzeum
PDF | 291 KB
05. Urszula Kobylińska – Kulturowe uwarunkowania jakości relacji we wsparciu przedsiębiorczości akademickiej
PDF | 306 KB
06. Anna Kozak – Współpraca jednostki samorządu terytorialnego z interesariuszami w zakresie polityki kulturalnej
PDF | 416 KB
07. Regina Lenart-Gansiniec – Uwarunkowania kulturowe dojrzałości crowdsourcingowej urzędów miast
PDF | 290 KB
08. Dorota Marquardt, Anna Losa-Jonczyk – Interaktywność w mediach społecznościowych polskich firm energetycznych
PDF | 292 KB
09. Izabela Marzec – Sieć kontaktów zawodowych jako czynnik budowania satysfakcji z kariery zawodowej pracowników miejskich i gminnych ośrodków kultury
PDF | 277 KB
10. Małgorzata Marzec, Anna Świrska – Koncepcja nieufności. Podstawy teoretyczne dla analizy nieufności w polskich warunkach
PDF | 674 KB
11. Katarzyna Plebańczyk – Role kultury we współczesnych strategiach rozwoju zrównoważonego
PDF | 294 KB
12. Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek – Konflikty międzyorganizacyjne w sieciach publicznych
PDF | 527 KB
13. Joanna K. Skulska – Akt retoryczny jako forma komunikacji publicznej
PDF | 0,94 MB
14. Danuta Stawasz, Wawrzyniec Rudolf – Kultura i jej wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy Łodzi
PDF | 281 KB
15. Alicja Waszkiewicz-Raviv – Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
PDF | 275 KB
Nasi partnerzy
Dołącz do nas