Studia Ekonomiczne nr 376/18
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Karina Cicha, Paulina Rutecka – Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
02. Marek Ćwiklicki, Kamila Pilch – Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc
03. Przemysław Deszczyński – Fenomen kultury – kultura fenomenem
04. Łukasz Gaweł – Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji corporate social responsibility (CSR). Społeczna odpowiedzialność muzeum
05. Urszula Kobylińska – Kulturowe uwarunkowania jakości relacji we wsparciu przedsiębiorczości akademickiej
06. Anna Kozak – Współpraca jednostki samorządu terytorialnego z interesariuszami w zakresie polityki kulturalnej
07. Regina Lenart-Gansiniec – Uwarunkowania kulturowe dojrzałości crowdsourcingowej urzędów miast
08. Dorota Marquardt, Anna Losa-Jonczyk – Interaktywność w mediach społecznościowych polskich firm energetycznych
09. Izabela Marzec – Sieć kontaktów zawodowych jako czynnik budowania satysfakcji z kariery zawodowej pracowników miejskich i gminnych ośrodków kultury
10. Małgorzata Marzec, Anna Świrska – Koncepcja nieufności. Podstawy teoretyczne dla analizy nieufności w polskich warunkach
11. Katarzyna Plebańczyk – Role kultury we współczesnych strategiach rozwoju zrównoważonego
12. Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek – Konflikty międzyorganizacyjne w sieciach publicznych
13. Joanna K. Skulska – Akt retoryczny jako forma komunikacji publicznej
14. Danuta Stawasz, Wawrzyniec Rudolf – Kultura i jej wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy Łodzi
15. Alicja Waszkiewicz-Raviv – Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas