Studia Ekonomiczne nr 391/20
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
1. Adrian Urbańczyk – Dochód jako determinanta zachowań turystycznych pokolenia Z w świetle ekonomicznych teorii konsumpcji
2. Bartłomiej Łuć – Funkcjonowanie wielkich obiektów sportowo-rekreacyjnych w przestrzeni turystycznej polskich miast – wybrane przykłady
3. Maciej Kędziera – Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
4. Oliwia Horbaczewska – Przestrzenne zróżnicowanie konkurencyjności i atrakcyjności turystycznej powiatów w Polsce
5. Patrycja Żychoń, Michał Piwowarczyk – Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
6. Patrycja Figiel – Rynek gospodarstw agroturystycznych w województwie opolskim w latach 2010-2018
7. Ewa Iwaniuk – Koncepcja inteligentnej turystyki (Smart Tourism)
8. Leszek Kułakowski – Bezpieczeństwo autokarowych przewozów turystycznych
9. Oliwia Kwaśkiewicz, Izabela Pawik – Wpływ zawodów triathlonowych na gospodarkę lokalną
10. Antonina Litińska – Innowacyjność i przedsiębiorczość w branży modowej
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas