Przejdź do menu Przejdź do treści

Społeczne zjawiska w zachowaniach konsumentów. Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy objaśnia podstawowe pojęcia związane z tematyką konsumpcji i zachowań konsumentów. W rozdziale drugim dokonano przeglądu teorii, koncepcji i studiów, które uwzględniają problemy współzależnych preferencji oraz społecznych uwarunkowań popytu i zachowań konsumentów. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne i powiązane z nim efekty. Czwarta część charakteryzuje istotne uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów, jak i efekty ich wpływu. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych.

AutorAleksandra Burgiel
ISBN978-83-7875-202-8
Rok wydania2014
Liczba stron369
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3