Autor Aleksandra Burgiel
ISBN 978-83-7875-202-8
Liczba stron 369
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2014
Cena 5 zł
Dostępna wersja elektroniczna
Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy objaśnia podstawowe pojęcia związane z tematyką konsumpcji i zachowań konsumentów. W rozdziale drugim dokonano przeglądu teorii, koncepcji i studiów, które uwzględniają problemy współzależnych preferencji oraz społecznych uwarunkowań popytu i zachowań konsumentów. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne i powiązane z nim efekty. Czwarta część charakteryzuje istotne uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów, jak i efekty ich wpływu. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych.