Społeczne zjawiska w zachowaniach konsumentów. Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm
Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy objaśnia podstawowe pojęcia związane z tematyką konsumpcji i zachowań konsumentów. W rozdziale drugim dokonano przeglądu teorii, koncepcji i studiów, które uwzględniają problemy współzależnych preferencji oraz społecznych uwarunkowań popytu i zachowań konsumentów. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne i powiązane z nim efekty. Czwarta część charakteryzuje istotne uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów, jak i efekty ich wpływu. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych.
Autor | Aleksandra Burgiel |
ISBN | 978-83-7875-202-8 |
Rok wydania | 2014 |
Liczba stron | 369 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas