Społeczne zjawiska w zachowaniach konsumentów. Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm

 

 

 

Autor                     Aleksandra Burgiel

ISBN                      978-83-7875-202-8

Liczba stron          369

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2014

Cena                     5 zł

Dostępna wersja elektroniczna

 

Spis_treści

 

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy objaśnia podstawowe pojęcia związane z tematyką konsumpcji i zachowań konsumentów. W rozdziale drugim dokonano przeglądu teorii, koncepcji i studiów, które uwzględniają problemy współzależnych preferencji oraz społecznych uwarunkowań popytu i zachowań konsumentów. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne i powiązane z nim efekty. Czwarta część charakteryzuje istotne uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów, jak i efekty ich wpływu. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych.

 

Powrót do listy