Konkurencja na rynku lotniczych przewozów pasażerskich w warunkach globalizacji

 

 

 

Autor                     Joanna Hawlena

ISBN                      978-83-7246-723-2

Liczba stron          329

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2012

Cena                     5 zł

 

Spis_treści

 

Założeniem badawczym pracy była identyfikacja głównych uwarunkowań rozwoju lotnictwa pasażerskiego, wzajemnych relacji oraz narzędzi i instrumentów warunkujących oczekiwaną efektywność podmiotów na rynku pasażerskich usług lotniczych. Złożoność tego procesu wymagała wielowymiarowego i interdyscyplinarnego podejścia, z uwzględnieniem poziomu mobilności społeczeństw, jako głównej determinanty rozwoju badanego rynku. W rozważaniach objęto analizą proces kreowania i umacniania przewagi rynkowej, zarówno pomiędzy indywidualnymi konkurentami, jak również aliansami oraz aliantami w ramach związków partnerskich, które wykorzystując siłę globalnej konkurencji, prowadzą do zmian strukturalnych w sektorze.

 

Powrót do listy