Konkurencja na rynku lotniczych przewozów pasażerskich w warunkach globalizacji
Założeniem badawczym pracy była identyfikacja głównych uwarunkowań rozwoju lotnictwa pasażerskiego, wzajemnych relacji oraz narzędzi i instrumentów warunkujących oczekiwaną efektywność podmiotów na rynku pasażerskich usług lotniczych. Złożoność tego procesu wymagała wielowymiarowego i interdyscyplinarnego podejścia, z uwzględnieniem poziomu mobilności społeczeństw, jako głównej determinanty rozwoju badanego rynku. W rozważaniach objęto analizą proces kreowania i umacniania przewagi rynkowej, zarówno pomiędzy indywidualnymi konkurentami, jak również aliansami oraz aliantami w ramach związków partnerskich, które wykorzystując siłę globalnej konkurencji, prowadzą do zmian strukturalnych w sektorze.
Autor | Joanna Hawlena |
ISBN | 978-83-7246-723-2 |
Rok wydania | 2012 |
Liczba stron | 329 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas