Przejdź do menu Przejdź do treści

Konkurencja na rynku lotniczych przewozów pasażerskich w warunkach globalizacji

Założeniem badawczym pracy była identyfikacja głównych uwarunkowań rozwoju lotnictwa pasażerskiego, wzajemnych relacji oraz narzędzi i instrumentów warunkujących oczekiwaną efektywność podmiotów na rynku pasażerskich usług lotniczych. Złożoność tego procesu wymagała wielowymiarowego i interdyscyplinarnego podejścia, z uwzględnieniem poziomu mobilności społeczeństw, jako głównej determinanty rozwoju badanego rynku. W rozważaniach objęto analizą proces kreowania i umacniania przewagi rynkowej, zarówno pomiędzy indywidualnymi konkurentami, jak również aliansami oraz aliantami w ramach związków partnerskich, które wykorzystując siłę globalnej konkurencji, prowadzą do zmian strukturalnych w sektorze.

AutorJoanna Hawlena
ISBN978-83-7246-723-2
Rok wydania2012
Liczba stron329
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3