Promocja studiów podyplomowych

Promocja studiów podyplomowych odbywa się dwutorowo:

1.       Promocja ogólnej oferty studiów podyplomowych prowadzona przez Biuro Komunikacji Marketingowej (BKM) przy wsparciu Biura Dydaktyki od Biura Współpracy z Otoczeniem i Absolwentami, finansowana ze środków budżetowych uczelni oraz środków budżetowych ujętych w planach wszystkich uruchomionych kierunków.

2.       Promocja poszczególnych kierunków uruchamiana z inicjatywy Kierowników kierunków przez osoby/zespół przez niego wyznaczony przy wsparciu BKM. Realizowana jest głównie w otoczeniu branżowym i finansowana ze środków poszczególnych kierunków .

Sugerowany pakiet działań promocyjnych dla poszczególnych kierunków.

Rodzaj działaniaSzacunkowy koszt
Dedykowana strona wwwKoszt pracy pracowników
Ulotki promocyjne200zł/1000szt.
Płatna i bezpłatna kampania w mediach społecznościowych np. LinkedInmin. 1000 zł
Pakiet powitalny dla studentów 30-50zł/os.
Mailing zewnętrzy350 zł/1000 adresów
Artykuły sponsorowane i ogłoszenia1000 - 8000 zł*
Promocja na wydarzeniach branżowychZależne od rodzaju wydarzenia
Spotkania z firmami (oferta dla pracodawcy z branży)Koszt delegacji i pracy pracownika

W związku z tym, ze Biuro Komunikacji Marketingowej jest jednostką realizującą i bilansującą wszystkie działania w zakresie promocji Uczelni, wszystkie wydatki z nią związane powinny być realizowane w porozumieniu z BKM. Zlecenia i faktury na wszystkie działania promocyjne składane są przez kierowników lub osoby upoważnione do BKM (e-mail: dzial.promocji@ue.katowice.pl lub tel. +48 32257-7154)

* koszt zależy od rodzaju nośnika/gazety/magazynu, formatu itp. BKM służy wsparciem w wyborze oraz przy negocjowaniu stawek.